Bóbr 2022

Międzynarodowy Konkurs Informatyczny "Bóbr" 2022 za nami.

W środę 9 listopada uczniowie klas 4-6 a w czwartek 10 listopada uczniowie klas 1-3 rozwiązywali zadania online.

Na wyniki poczekamy zapewne do marca. Trzymamy kciuki za uczestników 😀

Informacje o konkursie i wyniki publikowane są na stronie internetowej konkursu www.bobr.edu.pl

Czytaj więcej: Bóbr 2022

Bóbr 2020

Wyniki Międzynarodowego Konkursu Informatycznego "Bóbr" 2020

Miło nam poinformować, iż dwóch uczniów naszej szkoły uzyskało 3 miejsce w konkursie. Są to: Nikodem Mordasewicz z klasy 2a oraz Ignacy Rudczak z klasy 3b.


Gratulujemy wszystkim uczestnikom "Bobra" z klas 1-3 oraz klas 4. Było to nie lada wyzwanie dla uczniów, ale też dla rodziców. Miejmy nadzieję, iż w przyszłym roku konkurs odbędzie się w formie stacjonarnej.

Wyniki można sprawdzić po zalogowaniu na konto dziecka na platformie dzwonek.pl. Progi punktowe opublikowane są na stronie internetowej głównego organizatora konkursu w Polsce.

Bóbr - próba 2022

W czwartek i piątek, 20 i 21 października, uczniowie klas 1-6 naszej szkoły wzięli udział w próbie Międzynarodowego Konkursu Informatycznego "Bóbr". Do próby przystąpiło 26 uczniów klas 1-3 oraz 23 uczniów klas 4-6.

Próba jest przygotowaniem do właściwego konkursu, który odbędzie się 9 i 10 listopada. 

Organizatorami konkursów "Bóbr" w SP 2 są:

Skrzat - Ewa Szymanowska, Jolanta Harla

Benjamin - Ewa Szymanowska, Wiktor Szymański

Czytaj więcej: Bóbr - próba 2022

O konkursie Bóbr

Międzynarodowy Konkurs Informatyczny "Bóbr" (informacje ze strony www organizatora w Polsce)

Strona logowania do platformy konkursowej

Głównym celem konkursu jest rozwój i kształtowanie myślenia algorytmicznego i komputacyjnego oraz popularyzacja posługiwania się technologią informacyjną i komunikacyjną wśród wszystkich uczniów na wszystkich etapach edukacyjnych.
W szczególności konkurs ma na celu:

  • zwiększenie zaangażowania uczniów w stosowaniu komputerów i technologii informacyjnej podczas poznawania różnych dziedzin od samego początku pobytu w szkole, przyczynianie się do rozwoju i kształtowania twórczego podejścia przy zdobywania wiedzy i umiejętności,
  • sprzyjanie wyrównywaniu szans stosowania tej technologii w grupach dziewcząt i chłopców posiadających dostęp do komputerów, jak i nie mających takiego dostępu,
  • zachęcanie uczniów do zdobywania umiejętności potrzebnych w ich życiu osobistym i w przyszłej pracy zawodowej,
  • stwarzanie okazji do wymiany doświadczeń między uczniami i nauczycielami z różnych szkół w różnych krajach.